We wtorek, 19 września 2017 r., od godz. 12:00 w TORUS SHOWROOM (w Alchemii) odbędą się warsztaty HR-owe, które rozpoczną cykl wydarzeń dla biznesu organizowanych w ramach: TORUS LINK.

Warsztaty traktować będą o nowej definicji lojalności – uczestnicy poznają eksperckie spojrzenie na wyzwania branży HR i otrzymają praktyczne wskazówki.

Biura tworzy się dla ludzi. Pracownicy w dedykowanej im przestrzeni rozwijają biznes swoich pracodawców-najemców powierzchni. Człowiek jest tutaj najważniejszym ogniwem i właśnie dlatego deweloper kompleksu Alchemia, firma Torus zdecydował się zainicjować spotkanie branży HR. Rynek pracy dynamicznie się zmienia, na wielu „frontach”, także biurowym, toczy się walka o kandydata, więc tym bardziej warto rozmawiać, dzielić się wiedzą i najlepszymi praktykami.

Bloki tematyczne:
1. REKRUTACJA - employer branding, selekcja, onboarding - czyli kiedy zaczyna się i kończy rekrutacja?
2. LOJALNOŚĆ - nowa definicja lojalności pracownika, czyli jak dziś zatrzymać pracownika w firmie?
3. ZAANGAŻOWANIE – motywacja a zaangażowanie – jak zagwarantować satysfakcję i długofalowo utrzymać pracownika?

Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in.:

- jak ułatwić, obniżyć koszty i uelastycznić rekrutację?
- jak zrekrutować 700 osób w niespełna rok i zatrzymać ich na lata?
- jak wzbudzić oddolne zaangażowanie pracowników?
- czym dzisiaj jest lojalność pracownika i czy rzeczywiście na niej powinniśmy się skupić, by efektywnie rozwijać biznes?
- jak komunikować zmiany i nimi zarządzać angażując przy tym pracowników?
- czym różni się motywacja od zaangażowania i jak jedno współgra z drugim?

Warsztaty poprowadzi Monika Reszko, ekspert ds. komunikacji i relacji wewnętrznych, trener, konsultant, koordynator programów rozwoju kompetencji.

AGENDA spotkania przedstawia się następująco:

10:00-11:00 - audycja Ludzie i Pieniądze w Radiu Gdańsk z udziałem wybranych osób - prelegentów (zapraszamy do słuchania)

11:30-11.55 – rejestracja uczestników
12.00 – wprowadzenie - Monika Reszko, HUMAN Concept & Solutions /czas: 25-30 minut/
12.25 (BLOK REKRUTACJA) - case study firmy State Street (Renata Szostak), propozycja tematu: Jak zrekrutować 700 pracowników w niespełna rok i zatrzymać ich na lata? /czas: 15 minut prezentacja +10 minut dyskusja/pytania/
12.50 (BLOK LOJALNOŚĆ) - case study firmy Blue Media (Dominika Kotuła-Gibas, Małgorzata Jurkiewicz), temat: Nowa definicja lojalności, czyli jak zatrzymać pracowników? /czas: 15 minut prezentacja +10 minut dyskusja/pytania/
13.15 (BLOK ZAANGAŻOWANIE) - case study firmy Jeppesen (Kamila Ożga), temat: Samodzielność-zaangażowanie-decyzyjność – case study. /czas: 15 minut prezentacja +10 minut dyskusja/pytania/
13.40 – 14.20 - przerwa lunchowa
14.20 - debata w gronie ekspertów: Monika Reszko, Renata Szostak, Dominika Kotuła-Gibas, Kamila Ożga. (czas: 40 minut), rozwinięcie tytułowego zagadnienia, odnosząc się do prezentowanych case’ów, podsumowanie i wnioski.
15:00 – 16.00 – rozmowy kuluarowe i zakończenie

Patronat medialny:
- Outsourcingportal.pl