W nocy z 2 na 3 kwietnia Alchemia zaświeciła „Na niebiesko dla autyzmu” (Light It Up Blue). Tak jak w 2016 roku, przedstawiciele branży nieruchomości wrażliwi na problemy innych ludzi chcieli wykazać solidarność z osobami osobami dotkniętymi autyzmem.

„Na niebiesko dla autyzmu” to ogólnoświatowa kampania organizowana od 2011 roku przez amerykańską organizację Autism Speaks, a w Polsce rozpropagowana przez Fundację Synapsis z inicjatywy rodziców dzieci z autyzmem. Akcja polega na wyrażeniu solidarności z osobami dotkniętymi autyzmem przez podświetlenie budynków na kolor niebieski. Iluminacja zorganizowana została 2 kwietnia, w Światowym Dniu Wiedzy na Temat Autyzmu.

– Zachęcamy branżę nieruchomości do świętowania Miesiąca Wiedzy na Temat Autyzmu w trojaki sposób: świeć – włącz się w niebieską iluminację budynków w ramach akcji „Na niebiesko dla autyzmu”, edukuj – zorganizuj warsztat z udziałem eksperta z fundacji Synapsis dla swoich współpracowników, wspieraj – przekaż darowiznę na diagnozę i terapię osób z autyzmem – mówi Łukasz Kościuczuk z Fundacji Synapsis.

Więcej informacji na: http://eurobuildcee.com/?page=news&id=27079&link=nieruchomosci-na-niebiesko-